Stage begint

20 mei 2019 - Kaapstad, Zuid-Afrika

Na een eerste week de omgeving verkennen, is het nu dan echt tijd om te beginnen aan mijn stage. De komende paar weken zal ik ingewerkt worden door collega's, net zolang totdat ik alles onder de knie heb. Het eerste wat me opvalt: Relax man. Dit zullen in het kort mijn taken worden: gasten in/uit checken, mails beantwoorden, telefoon beantwoorden, offertes maken en natuurlijk gasten zo goed mogelijk helpen met alles wat ze vragen. De eerste indruk van mijn collega's zijn ook goed, iedereen is heel open en gezellig om een praatje mee te maken.

Het weekend heb ik vrij en ga ik er weer op uit. Op zaterdag naar het o zo bekende V&A Waterfront. Een grote shopping mall, leuke souvenirswinkeltjes en een food market waar ik heerlijke lunch gehaald heb. Zondag een lekkere rustige dag gehad. Eerst gelunchd met Sean (vaste gast) en daarna met hem en Laddy (de barman) naar een ander hostel toegeweest wat drinken. Met zonsondergang nog naar het strand bij Sea Point geweest met een andere stagiaire. Geweldige zonsondergang kunnen zien hier!